Blom och tårtjakt!


Hejsan!

Idag är det dags att gå på blom och tårtjakt. Även om vi inte gifter oss förrän i Juli så vill jag ändå ha alla bitar på plats så fort som möjligt. Blommorna blir nog inte så svåra. Har bestämt mig för att ha en enkel bukett, Kallor med ett svart sidenband runt om.

                                 

Brudbukett kallor

Liknande stil som denna fast stor rosett i svart sidenband istället.

Tårtor har jag mindre koll på dock... Vet att i stan finns fahlmans konditori och Signe Bergkvists som gör bröllopstårtor. That´s it.. Så vi får väl besöka dessa och se vad de säger.. Har någon något annat förslag så snälla säg till =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Superfint med kallor. Det hade min syster i sin bukett!



Jag är också inne på en "enkel" bukett, just nu lutar det mest åt chrysantemum... Många val att göra på resan mot ett bröllop ;)

2010-02-21 @ 20:14:54
URL: http://barabrollop.blogg.se/
Postat av: tess

Åh vad fint med kallor o svart band med rosett...enkelt men med lite kontrast i det svarta...skitsnyggt...

2010-03-03 @ 15:00:51
URL: http://karlekenoverleverallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0